Mail aan Wouter Bos

februari 18, 2010

De mailbox van Erika Terpstra

Om onduidelijke redenen troffen wij gisteren deze mail in onze mailbox aan.

Besste Walter,

Ikk kome net bij Edwin Erverts vanddann en na afloop van de opname r hoorejde ik to mijn verbijjstering dat jij van hget kwabinet eist dat zji in zoiiuden dstemmen met jou voorstel om onjze jongens en meiden voor het einde van de week turug te halen uit Vancouver!!! Ik viel lettrerlijk van mijn stoel toen ik ht hoorde. NOg een gluk dat ik niet middenineen opname zat, wnat anders had ik moooi vuoor paal gestaan. Of gel,egen, in dit specifiiek geval. Wantje kent die jongenens van Evers. Datzijn hele lieve jongens, maarj ze moeten om alles heel hard lachen. Net in de uitzendding moesten ze ook al zoo hard omme lahcen.!! Nu moetten die onm alles heelk haard lachen, edn daaromj hou ijk ook zo van ze, maar toch! Leuk is anders.

Leukj is bijvjoorbeeld dta wij een gouden plak khebben gewonnen op de wijf kolimeter!$! Svencouver heet hte hier inmiddels. Heel de equipe heeft las van Svenmania. Wt ook leuk is, isde sfeer in het Holland Heinken House.Dat is leuk! En! WE hebben een BOB!!! DE formule 1 vabnde Winterspelen! DAT is leuk. Maarwatjij nu flikt is niet leuk!! Neem eenn voorbelde aan Jan-PETter. Die was hier laaatst aanhet fietsen doorr ht Olympissch dorp., Iedeereen was trotss dat onze Minisster-Prrezident hier was. Hijging nog plat op z’n plaat op de oprjilaan vanhet Hilton. maAR toch! IK Had het er nogg met JANTJe Smit over. Die is v oook hier. Samen met Nikkie en Simone. Maroce borsato his hier ook. Allemaal superenthousiast en nu iwl jij dat vanonsafpakken! En waarom? Vagnewege de verkiezingen begrepp ik. Nu begrijp ik niet alles, dat geef ik griftoen, bovendien heb ik wat hassebassiesj achter de kiezen. Hhaha: kiezen, dat moeten we zo doen als jijj zo door gaat, en reken maar dat niemand op jou gaat kiezen enj je stommte klotepartij.Iikhad het er okk nog met Willem-Alexzander en Maxina over en met Amaalia. Die mag jou oko niet. Asl je tegen amalia Walter Bos zegt,dan zegt ze iets waarde honden geen broood van lusten. Netjzoals sommige honden geleerdis om teblaffen als zze ene neger zien. Of een marokkaan. MJIN hodn dheb ik dat ook geleerd. En ik heb ‘mgeleerd om de ballen van duu buurtjongetjes lek te bijten als ereentje in de tuin beland. ‘Jammer wel dat het enn Jackkkkkkkk russell is meet een tekleine bek. Meestal moet ik hem eigenhandigg lekprikken. Overprik gesproken! Even eenneutje njemen!! Met Wat bubbles. WETJE hoe ze datihier noemen, champoepel met berenburg? Berenbubbels heet dat., Leuk he? En je wordt er zoo vrolijk van. Je hebt geluk dat ik al zo’n twinti9g berenbubbuls achterde kiezenheb, want annders wasik jenaar de strot gevlogen. Misschine moeten jij endie stomme Koenders ook evenwat glaasjess berenbubbeels nemen. Dat isbeerelekker, en daar word je beeerevrolijk van.

MARr rwaar wasik? DE letters dansen voor me als mieren opeen picnickleed. IKWeet het niet meer. Maar Wouter, luister nu naar de Grand Old Lady vann het Olyumpsich commitee (zoo noemun ze mij hier), en stop deze waaanzin! Als oudzwemmer weet ik hooe ongeloofeluijk belnagrijk de Olympsichde zpselen. Zijn. NEEM die droom niet kvan onze jongens en meiden faf. ENAls je het toch doet, zalik er hoogstperslijk voorzorgn dat ze jekapot maken!! dan Stuur iki Anton Gesink iop je af en die gaat dan op je liggen. EN als hijgeenzin heft, dan kojm ik were 150 kilo aan, en gaa ikj opje liggen! iT aint over til the fat lady singss. EN als ik ga zinnge,,zing jij eentoontje lager. DATis geen dreigemtnt, maar een blofte.

Zet ‘m opo, Olympie¨rs!

Erica

Eén reactie to “Mail aan Wouter Bos”

  1. […] mevrouw te diep in het glaasje kijkt en dan een interview doet met Edwin Evers, interesseert mij niet. Moet ze helemaal zelf weten. Maar dat vervolgens iedereen (en met iedereen […]

Geef een reactie

