Een kleine kerstvertelling

december 24, 2009

kerstkrans

“Heeft u ook spul tegen kruipende insecten?”, vroeg ik aan de man bij de dierenwinkel. De man draaide zich om naar zijn voorraad verdelgingsmiddelen. “Nog eentje”, zei hij. Tegelijkertijd werd ik gebeld door mijn lief die wilde vragen of ik nog een flesje olijfolie kon meenemen. “Hoi schatje”, zei ik. “Wat zei jij?”, vroeg de dierenwinkelman terwijl hij zich met de spuitbus in zijn hand omdraaide. Ik wilde uitleggen dat ik door de telefoon aan het praten was, maar kreeg de kans niet. Net op tijd zag ik dat de dierenwinkelman wilde uithalen met de spuitbus. Ik bukte zodat de bejaarde vouw naast mij met de spuitbus getroffen werd. Zij vecht nu voor haar leven in de Sint Lucas. “Vrolijk kerstfeest”, riep de dierenwinkelman de ambulanciers precies op het moment dat ze de sirenes aanzetten. LOL!

2 Reacties to “Een kleine kerstvertelling”

  1. mescaline said

    Als ik het Jungiaans moet duiden:

    Jiskefet in gevecht met jou en Hanneke Groenteman.

    Alles (= wie er een supergeil 2010 van gaat maken, ook mediagewijs), alles dus hangt af van de vraag wat de ambulanciers met Hanneke kunnen regelen. Sec.

    Want jouw “LOL!” streep ik natuurlijk af tegen zijn(/hun) “Vrolijk kerstfeest”.

    En een Pretttige Dagen als vanzelf.

  2. escobar said

    kleinzielige kerstvertelling meer

Geef een reactie

