George Little River – It’s never gonna happen

november 26, 2009

[media height=”210″ width=”320″ id=5]

Onder invloed van wat hoogstwaarschijnlijk een varkensgriepje was uit het land van Sombrero’s, Tequila & Mariachi, nodigde George Little River een knotwilg uit een dansje te wagen. Meer George luistert u op georgelittleriver.com, waar elke week een nieuwe song verschijnt met bijbehorend beeld, zodat je lekker door George Little’s wereld kunt dwalen.

5 Reacties to “George Little River – It’s never gonna happen”

  1. Alex said

    Beste Molovich,
    Ik ben documentairemaker en momenteel werk ik aan een film over de invloed van de Nederlanse wind. Ik zou graag de contactgegevens van George willen krijgen? Is dat mogelijk? Op zijn site zie ik niks staan.

  2. Molovich said

    Wind, dat is een mooi onderwerp. Ik heb hem gemaild over je vraag. Hij zal hier wel reageren, denk ik.

  3. Alex, u kunt mij bereiken op het mailadres: info@georgelittleriver.com en ik zal het inderdaad ook op mijn eigen site zetten, wel zo handig.

  4. Molovich said

    Zo. Ook weer opgelost. Mooi toch, die moderne tijden.

  5. cole said

    Hoor de wind huilt door de bomen..

Geef een reactie

