@ajboekestijn in de bocht

november 19, 2009

ajboekestijn in de bocht

Pathologische babbelkous (©Ferry Mingele) Arend-Jan Boekestijn heeft gisteravond tegenover RTL4 uit de school geklapt over de geheime bijeenkomst van een aantal Kamerleden met onze Vorstin. Na zijn slip of the tongue dat Rutte geen goede fractieleider is en zijn slip of the twitter over ‘spleetogen’, is dit het derde serieuze ‘boekestijntje’. Driemaal is scheepsrecht. AJB hield de eer aan zichzelf en trok zich terug uit de Tweede Kamer. Jammer voor politiek Nederland, leuk voor de twitter. Want nu kon @ajboekestijn weer vol aan de bak, zonder een blad voor de mond te nemen. Leest u even mee in omgekeerd chronologische volgorde?

@ajboekestijn Twusten tweeps!
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Maar ik ga maar eens onder de wol. Lekker naast het vrouwtje liggen. Misschien heb ze er nog zin an 😉
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Weet je wie Bea trouwens een ontzettende PIEP vindt? @Maximeverhagen Heus waar! *Tussen vingers spuugt*
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Wat ik ook vreemd vond was dat Bea’s werkkamer vol staat met familiefoto’s, maar niet van prinses Laurentien???
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Wat mij trouwens nogal verbaasde was dat de koningin geen zeep op de wc heeft. Geen handen kunnen wassen na het plassen.
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Of stond die villa nu in Zimbabwe? Whatever, al die zwartjes lijken op elkaar.
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Villa Mozambique was een ideetje van Amalia, volgens Bea. Die schijnt de broek aan te hebben bij Willem-Alex thuis.
about 9 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Bea vertelde me dat Balkenende last heeft van een penetrante zweetgeur. Nooit gemerkt. Misschien angstzweet? Opwinding?
about 10 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Bea vindt Rutte trouwens ook een waardeloze fractieleider. Eens! Wie wel, zei ze niet.
about 10 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Bea vind de hoofdpersoon van KEVBDD maar een halfslachtige versie van haar vader.
about 10 hours ago from mobile web

@ajboekestijn Bea vond Komt Een Vrouw Bij De Dokter ‘drie keer niks’, zei ze tegen mij.
about 10 hours ago from mobile web

@ajboekestijnBea vindt het kontje van Bos in het echt trouwens vies tegenvallen. Verhagens kontje is mooier. Net twee zachte kadetjes.
about 10 hours ago from mobile web

@ajboekestijn De koningin zei dat ik in het echt veel groter lijk dan op tv. 🙂
about 10 hours ago from mobile web

6 Reacties to “@ajboekestijn in de bocht”

  1. assyma said

    Daarom noemen ze het dus kouwe kak.
    Míjn vader (ik moet wedijveren met OZ, laat me maar even)
    had smetvrees. En je raadt al wat zijn lijfspreuk was: ga nooit bij de royals naar de wc!

    Hoe zit het met de kadetjes van boekestijn himself?

  2. Ellen said

    @ajboekestijn: “Ja Frits – meer,meer…………….”

  3. Wat wij krijgen bij jou Max, is het “hondjes-van-Maxima-syndroom”. Ik weet niet meer of ik dat heb verzonnen of Sanne Wallis de Vries, maar het komt van een akt van haar over de hondjes van Maxima die overal plasden op paleis Soesdijk, als ik me goed herinner zodanig verteld dat het publiek in de waan wordt gelaten dat Maxima dat doet. Maar het oorspronkelijk beeld beklijft, ook al weet je wel beter.
    Dit heb ik nou constant met jouw personages.

  4. moet zijn: “het hondjes-van-Maxima-effekt”

  5. Bob said

    Deze tweets zeggen meer over AJB dan over het koningshuis. Babbelkous vind ik nog een te lieve omschrijving.

  6. ozymandias said

    Hahaha, AJB gaat echt helemaal los!

Geef een reactie

