George Little River – Soundless Cure

november 5, 2009

[media height=”210″ width=”320″ id=2]

Een verse sjansong van George Little River.
Ontstaan tijdens de avondwandeling met zijn hond. De volle maan boven het hoofd, bliksem boven het water. Georges luisteradvies: zet een koptelefoon op. Meer George luistert u op georgelittleriver.com, waar elke week een nieuwe song verschijnt met bijbehorend beeld, zodat je lekker door George Little’s wereld kunt dwalen.

7 Reacties to “George Little River – Soundless Cure”

  1. ziezo said

    Erg goed! Heeft George Little River ook een cd?

  2. Molovich said

    Nee. Maar dat komt denk ik wel. Ooit.

  3. cole said

    Mooie weemoedige cello.

    Weelderig rijkruimtelijke stereofonische opname van het klappende dameskoortje; lijkt toch wel(wat)variatie te bezitten.
    Naar mijn smaak iets teveel echo bij de zang zoals bv op ’45.

    Waar zijn die andere GLR-songs gebleven, daar had ik ook nog een favootje bij.

  4. Door op George Little River als ‘tag’ te klikken, krijg je alle chansons op een rijtje. Wellicht zit er iets teveel echo in mijn stem, maar dat is lastig weg te halen in mijn grot.

  5. cole said

    Het ligt misschien wel aan mijn geluidskaart oid; ik hoorde het ook bij andere zangers en opnames.

    De eerste keer was er een nadere webpage, met nog 4? songs; daar had ik een favoriet bij.

  6. cole said

    Het heeft even geduurd:
    Cold in me. Mooie slepende crescendo met gierende gitaren-climax op 1:30 en ontspannend ruimtelijk (Cold play?) pianootje in het naspel.

    Het linkje moet zijn:
    http://www.montanacreations.nl/George%20Little%20River/

Geef een reactie

