Graag gedaan, P&W!

oktober 9, 2009

Hé, het is Silvio! In z'n blote piemel.

“Ik weet niet of dit echt is hoor, trouwens”, zegt Erik Arends in Pauw & Witteman wanneer hij op het scherm achter de twee presentatoren Berlusconi met zijn geërecteerde parlementslid ziet geprojecteerd (rond de negende minuut).

Welnu, de foto is echt, alleen had geen enkele van de ‘oude media’ ‘m in bezit. Dat komt omdat die oude media nooit verder kijken dan hun matig geïnteresseerde neuzen lang zijn. El País publiceerde de foto’s, gecensureerd. En wat doet iedereen? Iedereen neemt de foto’s van El País over. Terwijl ik gewoon naar de website van fotograaf Antonello Zappadu ben gegaan. En daar bleken de ongecensureerde foto’s gewoon op een open source te staan. Inmiddels zijn ze weggehaald, maar ik was er gelukkig snel genoeg bij om mijn Interview met de penis van Berlusconi mee op te leuken.

Wat ik heb gedaan mag waarschijnlijk niet. Dat weet ik ook wel. Maar these are the zero’s, baby. Het internet is het nieuwe Wilde Westen. Zappadu schoot uit de heupen, ik ben er naast gaan staan. Helaas waren ze bij Pauw & Witteman niet zo netjes om even de bron te vermelden. Ze hebben de foto gewoon ordinair van deze site gejat. Ik heb ze ook gejat, dat begrijp ik ook wel. Maar toch! Ze lopen daar mooie sier te maken met de risico’s die ik aan het lopen ben. Kijk toch eens hoe ze die Lakeman ermee aan het lachen hebben gekregen.

Hmm, wat is dat?

Hmmm, wat is dat?

O het is Silvio in z'n blote snikkel

O, het is Silvio in z’n blote snikkel! Haha!

Graag gedaan, meneer Lakeman.

(Met dank aan de lichtvoetige Wladimir Apostolov die mij attent maakte op dit schandalige jatwerk van de heren Pauw & Witteman!)

PS: Geruchten gaan dat ik Berlusconi’s hoofd op de gewraakte foto heb gefotoshopt. Weer andere geruchten menen te moeten beweren het getoonde lichaam niet aan Berlusconi toebehoort, maar aan de oud-Tsjechische premier Topolanek. Ik wens mij in deze van ieder commentaar te onthouden en laat graag de penis van Berlusconi zelf aan het woord: “Mocht ie willen, die Tsjechische speknek.”

5 Reacties to “Graag gedaan, P&W!”

  1. […] zelf zelden aan bronvermelding doen. Als burgerjournalist kan je vervolgens niet veel meer doen dan er zelf weer stukje over bloggen en hopen dat andere bloggers het oppikken. Graag gedaan […]

  2. bram said

    de foto ziet er erg gephotoshopt uit anders. zoals die kop in een net andere tint onnatuurlijk op die romp staat. maar goed, dat kan weer best aangezien de kop van Berlusconi in werkelijkheid ook volstrekt onnatuurlijk is. Maar goed, spread the image! Die lul moet weg! Figurative speaking dus. Silvio raus!

  3. Molovich said

    O JA, WAT ZIJN DIT NU WEER VOOR EEN SMERIGE INSINUATIES?!?@#!??

  4. bram said

    En oja, Max, ik heb een post met een verwijzing naar Chimsky gedaan op de website van P&W:

    http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=12849&tx_ttnews%5BbackPid%5D=116&cHash=98d4a5e4ef

    Dat zal ze leren! You’re welcome

  5. Molovich said

    Ah. Dank. Hoe sympathiek!

Geef een reactie

