Arjanzowic gespot in De Arena

juli 7, 2009

Het begint er toch op te lijken dat Ajax binnenkort de komst van de Australische sterspeler Arjanzowic gaat bevestigen. Hoewel Martin Jol en commercieel directeur van der Aat weigeren commentaar te geven op “transfergeruchten” is het volgens een betrouwbare bron uit de Ajax Businessclub een kwestie van de laatste puntjes op de i zetten. De zaakwaarnemer van Arjanzowic, de door de UEFA en FIFA verbannen Raymond Verwijk, is iets mededeelzamer.
“Arjanzowic heeft erg veel zin in een succesvol voetbalavontuur in Europa. Als suckeroo (Verwijk bedoelt socceroo, de bijnaam voor en Australische international red.) heeft Arjanowic (Verwijk bedoelt Arjanzowic) natuurlijk al furore gemaakt. Hij speelde de afgelopen 3 seizoenen bij de Central Coast Mariners en was een vaste waarde voor trainer coach Lawrie McKinna. Een verdediger pur sang, die zijn doelgebied nog ouderwets dicht plamuurt. Ik heb zijn hoogtepunten qua voetbal op dvd gezet en onder ogen gebracht van het nieuwe management-team van Ajax, waar ik verder niks over wil loslaten. Behalve dat ze liegen over de lengte van Kenneth Vermeer, die volgens de heren 1.85 m moet meten (Kenneth is inderdaad 1.58 m lang red.). Ik moet nu voor Kenneth op zoek naar een nieuwe club omdat het voor die jongen onmogelijk is geworden om de staf van Ajax recht in de ogen te kijken. Aar, (Verwijk bedoelt Arjanzowic) is een heel ander chapiter. Hij is niet echt lang, maar wel erg stevig. Een postuur van een rugby-er was het eerste wat bij mij opkwam toen ik hem in Sydney zag schitteren. Maar dit terzijde, want we hadden het over mijn dvd, die ik in het verbouwde spelershome had achtergelaten. Nou zie ik je kijken: spelershome? Ja , in het spelershome, want daar had ik dus een afspraak met het MT van Ajax met nog een paar stille mannen met een rammelende geldzak. Aat (van der Aat red.) en Jol waren deeply impressed zeiden zij tegen mij. Als het op business aankomt is Engels voor mij de voertaal, maar dit voor de duidelijkheid. Door zijn transfervrije status waarvan ik de rechten heb, kostte het mij geen enkele moeite om de heren te wijzen op een occasion that doesn’t pass your dug out weekly. Arjan (Verwijk bedoelt Arjanzowic) is persoonlijk al rond met de club, ik ben alleen zelf nog een beetje aan het steggelen over wat persoonlijke randvoorwaarden zoals de woning en de Audi A8 met die mooie achterlichten. Ajax schijnt een nieuw sponsorcontract met Mercedes Benz te hebben afgesloten en Arie (Verwijk bedoelt Arjanzowic) vindt dat en omhooggevallen bouwvakkersauto. Dat lijken details, maar voor die jongen ligt dat heel gevoelig. Ik kan daar verder niets over los laten. Anyways, we komen daar wel uit. Sterker nog, we verwachten morgen te kunnen tekenen zodat hij volgende week aan de pers en supporters gepresenteerd kan worden.”

Geef een reactie

