Tatoeëeerder: “Sterrenmeisje moet niet zeiken”

juni 18, 2009

tatoeëerder Rouslan Toumaniantz
Tatoeëerder Rouslan Toumaniantz (38) vindt dat Kimberley Vlaminck, het 18-jarige meisje bij wie hij 56 kleine sterretjes op haar linker gezichtshelft tatoeëerde terwijl ze er om drie had gevraagd, “niet moet zeiken.”

“Drie sterretjes, zesenvijftig sterretjes, what’s the bloody difference“, vraagt de internationaal georiënteerde Kortrijker retorisch. De 18-jarige Kimberley eist duizenden euro’s, waarnaar ze, als het aan Rouslan ligt, kan fluiten: “Ja, ze zei inderdaad dat ze drie sterretjes wilde. Maar dat ze in slaap is gevallen, loopt ze uit haar duim te zuigen. Na de derde ster heb ik het haar netjes gevraagd: zal ik er nog eentje bij doen? Ze zei dan wel nee, maar leer mij de vrouwtjes kennen: nee is ja. En zo ben ik het blijven doen. Na elk sterretje netjes vragen. Pas na de 56e ster zei Kimberley dat ze er nog eentje bij wilde en toen ben ik dus gestopt.”

Als hij eerlijk is, dan begrijpt Rouslan de ophef niet: “Kijk naar mij. Ik wilde een klein spinnetje laten tatoeëren aan de rechterkant boven mijn lip. Dit (Toemaniantz wijst naar zijn gezicht, red.) is wat ik toen kreeg. En toen ik m’n oor ging piercen om er een klein knopje in te kunnen doen, liep ik het pand uit met gaten in m’n oren waar de inhoud van een volle sjoelbak in past. Dito voor mijn neus. Toen ik vervolgens een ringetje door m’n lip wilde, kwam ik naar buiten met een complete ijzerwinkel in m’n kanis. Maar hoorde je mij daarover zeiken? Nee, meneer. Ik accepteerde dat en ging verder met het leven. Ik raad Kimberley aan hetzelfde te doen. Bovendien, het staat haar goed.”

UPDATE: Ridder Roelof van het Vrije Woord meent dat de 56 sterretjes door Joao Varela zijn getatoeëerd. Varela zou na de ondergang van de LPF door een diep dal zijn gegaan en uiteindelijk zijn roeping hebben gevonden in de Kortrijkse tatoewereld. Nader onderzoek leerde dat Joao en Rouslan inderdaad een en dezelfde zijn. Denk de tatoeages, de oorringen, de neusringen, de ijzerhandel in de lippen en de bril weg, en daar zit ie: de Kaapverdiaanse kroonprins van professor Pim: Joao Varela.

UPDATE II: Kimberley Vlaminck geeft nu eindelijk ook zelf toe dat ze die 56 sterretjes wel degelijk mooi vindt, en dat ze het verhaal had verzonnen uit angst voor de toorn van haar vader.

6 Reacties to “Tatoeëeerder: “Sterrenmeisje moet niet zeiken””

  1. Paddy said

    Haha, hilarisch weer, Max!

  2. Max J. Molovich said

    Volgens het linksradicale GeenStijl is het een hoax. Nou, daar trappen wij mooi niet in, GeenStijl. Misschien zijn jullie zelf wel gewoon een hoax!!

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/06/sterrenmeisje_is_hoax_klaar_ov.html

  3. mescaline said

    De Duitse TV bracht het vanochtend nog steeds als echt nieuws, met filmpjes.
    En geloof het of niet, die tatoeeerder op de foto is het echt.

  4. mescaline said

    Afijn, echt of niet, één dingetje is luguber: het tatoeren van een ster bovenop een sproet. Kans op huidkanker +3900%

  5. Jacky B said

    Als je met zo’n ijzerwinkel in je mond “3” zegt, klinkt het algauw als “fefenfijftig”. In feite klinkt àlles dan als 56. Vandaar.

Geef een reactie

