Hemelvaart

mei 21, 2009

Jezus wil niet starten.
Die ochtend had Jezus startproblemen.

3 Reacties to “Hemelvaart”

  1. Deze cartoon is zo stom dat-ie weer hilarisch is.

    Ik vind de opmaak van je site erg goed, een beetje krantachtig. Zo strijden artikelen op gelijke basis om de aandacht van de lezer. Ik ga binnenkort ook over op WordPress, maar het zou natuurlijk flauw zijn om dan hetzelfde format te nemen.

  2. Rigo Reus said

    Iets met de kruis-koppeling?

  3. Max J. Molovich said

    Iets met de koude start.

    Dat zou inderdaad verdomde flauw zijn, meneer Breedveld. Maar aangezien bovenstaande grap ook enorm flauw is, zou ik, mocht ik u zijn, me daar niks van aantrekken.

    Overigens, zoals je wellicht weet, heb ik dit allemaal niet zelf ontworpen. Ene c.bavota heeft dat gedaan (zie de copyrights). Ik heb het hier en daar wat aangepast, met name ter bevordering van de leesbaarheid. Ik ben op het ontwerp van c.bavota gekomen door op de wordpress-theme-pagina bij de magazine-themes te zoeken. Dit was precies wat ik voor ogen had. Eén artikel groot, en vervolgens oudere artikels wat kleiner. Inderdaad, opdat de strijd om de aandacht van de lezer iets rechtvaardiger wordt.

Geef een reactie

